Julhälsning

En julhälsning till dig som tog min fru ifrån mig:

God Jul.
Tack för att du förstört mitt liv.
Tack för att du tagit mitt allt.
Tack för det liv jag fått.
Tack för ensamheten jag känner.
Jag hoppas du mår riktigt dåligt när du läser detta men jag vet att du aldrig kan må lika dåligt som jag mår. För din skull hoppas jag du kan leva med vad du gjort.
Alla du svek.
Alla du ljög för.
Jag hoppas aldrig behöva se dig mer.
Ha en fortsatt bra helg!

Kalle Anka på TV just nu. Själv gråter jag mest. Har stängt in mig på rummet och kämpar mot den ständiga smärtan. Ända sedan jag kom upp hit har jag känt smärtan och den har bara varierat i storlek. Har varit väldigt stingslig och snäst åt min mor ett flertal gånger. Synd att hon verkar ta det personligt. Det är bara så svårt när det gör ont.

Hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Fakespear

Tänker på dig

2009-12-24 @ 21:14:23
Postat av: LL

Gissar att du kräks snart på mina ständiga kramar. Men det finns inte så mycket annat jag kan säga eller göra. Så det blir ännu en, eftersom jag bryr mig.

2009-12-24 @ 22:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0