Mellan två liv

Det känns som att jag befinner mig i ett vakuum. I tomrummet mellan två liv. Det gamla goda livet som jag saknar och det nya livet som alla vet ska bli så mycket bättre. I helgen flyttar jag och lämnar den plats vi tillsammans flyttat till. Jobbet har också precis flyttat så det blir en väldigt markant skillnad mellan det gamla och det nya livet.

Det här blir det sista inlägget jag skriver härifrån.

Det här blir sista natten här.

Det kommer komma många ensamma stunder framöver. Det kommer vara ett jobbigt år att skåla in.

Kommentarer
Postat av: Sillen

Skit i att skåla för året. Måste man göra det, kanske turen blir annorlunda om vi låter bli. Tja året i sig kan ju bli ett fint år ändå.



Kram Sillen

2009-12-05 @ 21:24:13
URL: http://stolligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0