Ny adress

Då befann man sig på ny adress. Sover på en madrass på golvet bland tusentals flyttkartonger. Kaos är en mild beskrivning. Själva flytten gick bra. Hade bra med hjälp vilket gjorde att det gick snabbt och effektivt.

Detta är en lägenhet för en singel. Inga tecken på att här skulle det leva två personer.

Det är väldigt tyst.

Sov jättedåligt igår. Kom i säng sent och lyckades inte riktigt somna. Drömde om min exfru och hennes nya man. Hur de väldigt snart flyttade till en villa i Åkersberga. Hur hon stod där på farstun. Gravid i n:te månaden. De såg så lyckliga ut. Verkligen. Det kändes som att jag var död och min själ flög omkring och följde deras liv. Jag fick bevittna allt från födseln av första barnet till älskogen som skapade det andra. Hur de blev gamla tillsammans och fick barnbarn. Jag stod utanför och ensam. Förnekad den lycka jag en gång hade. 9 år som jag trodde skulle leda dit.

Jag vaknade av att det gjorde ont. En jättestor klump i magen. Kunde inte somna om så jag låg vaken till klockan ringde. Ville nog inte somna om.

Idag har jag varit trött och svårt att fokusera. Känner ingen motivation i jobbet. Gör det som krävs men inte så mycket mer. Det känns som att jag bara gör tråkiga saker och lyckas aldrig lösa problemen. Bara för att inse att det är precis de saker mitt jobb handlar om.

Känner mig så totalt värdelös.

Nine fucking years...

Kommentarer
Postat av: LL

Kram!

2009-12-07 @ 23:16:28
Postat av: My

Kram!

2009-12-07 @ 23:39:07
Postat av: Sillen

Det är märkligt, men ibland kan bli bli rdd för att somna. Just för man oroar sig att drömmen kommer tillbaka. Dinns ingen tröst just nu, bara att vi tänker på dig. Hoppas ändå dagen blir nåt bra. Om inte annat har du ju nu att göra igen, då allt på nåt sätt ska packas upp igen.



Kram Sillen

2009-12-08 @ 05:17:00
URL: http://stolligt.blogg.se/
Postat av: Lady

kram,det finns många män som du,jag är gift med en man som hans ex lämnade efter 16 år.du är inte ensam

2009-12-15 @ 19:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0