Dö och brinn i helvetet!

Det önskar jag att Du som tog min fru ifrån mig gjorde. Du var en gång min vän men nu önskar jag bara att Du fick lida och känna samma smärta som jag får ibland. En smärta som gör så ont att det är svårt att andas. Svårt att fungera. Svårt att tänka klart.

Skulle jag stöta på Dig idag skulle jag inte undvika Dig med blicken. Jag skulle inte gå omvägar runt Dig. Jag skulle slå ned dig.

Du är orsaken till att min verklighet ser ut som det gör idag och jag kommer aldrig nånsin förlåta dig. Aldrig. Inte över min döda kropp. Någonstans vet jag att det inte är ett vidare rationellt resonemang men mina känslor är inte så rationella just nu.

Save all my prayers, I think I am lost today.

Kommentarer
Postat av: LL

Ja, det är många starka känslor involverade.

2009-11-22 @ 11:35:58
Postat av: My

Det är okej att vara arg. Skrik ut det, det är bättre än att stänga det inne för då blir det bara bitterhet av den tillslut. Men snälla inga slagsmål, även om jag helt klart förstår att det skulle vara otroligt befriande. Men jag kanske får föreslå en runda på sandsäcken eller ett gymkort. Ilskan måste komma ut så varför inte skicka ut den på lite träningsmaskiner eller så.



Kram!

2009-11-22 @ 19:24:47
Postat av: Anonym

måste vara underbart att få kunna känna ilska...

2009-11-23 @ 06:19:10
URL: http://kumbayaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0