Lost in Space

Förlorad i ett känslomässigt tomrum.

Det händer så mycket nu. Hela tiden. Nära vänner som hittar lyckan och nära vänner som förlorar lyckan.

Börjar få kontroll på de jobbigaste känslorna och förstå var smärtan kommer ifrån men vad ska jag göra med alla andra känslor? Vad kan jag tillåta mig känna? Vad vågar jag känna?

Det känns som att jag befinner mig i ett rum fyllt med känslor som övermannar mig. Flyr till ett tomt rum och hör på andra sidan dörren hur känslorna försöker ta sig in. Vågar inte öppna dörren så jag sitter här i detta tomma rum. Ett tomt rum utan känslor.

How could I know that I'd get lost in space to roam forever?

Kommentarer
Postat av: LL

Det är en sluss, en sådan de har på sjukhus till infektionsrummen, i Arlandas ankomsthall och i rymdfärjor osv. Gjord för att separera det på utsidan och det på insidan, för att skydda den ena sidan från den andra. Det är nog bara att gilla läget i slussen tills dörrarna öppnas på andra sidan. Det kommer de att göra. Och nu är du iallafall i slussen, på väg ut till andra sidan. Lycka till! Kram!

2009-11-18 @ 09:03:04
Postat av: Anonym

grattis...

2009-11-19 @ 00:13:56
URL: http://kumbayaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0