Olägligt sjuk

Visst är det typiskt? Jag flyttar om mindre än 2 veckor och jag har inte börjat packa ännu utan det senaste dygnet har jag istället legat däckad i feber. Det kunde inte komma mer olägligt.

Det är första gången jag är riktigt sjuk sedan jag blev ensam och man känner sig verkligen som den mest ensamma personen i hela världen. Om jag får lite mer krafter i eftermiddag kanske jag kan börja packa lite smått. Jag måste bli frisk snart.

Hittade ett kort på min exfru som jag tagit när jag nyss skaffat mig systemkameran. Vad vacker hon är.

Jag saknar henne så.

Kommentarer
Postat av: Sillen

Ja det var ju inte bra i planeringen. Å du många fina minnen kommer nog oxå att dyka upp.



Krya på dig



Kram Sillen

2009-11-25 @ 17:10:05
URL: http://stolligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0