Suit Up!

Igår var jag på en drinkfest där temat tillät att jag fick ha kostym. Slips, väst och översta knappen knäppt. Jag trivs i kostym. Känner mig snygg och mindre sårbar. Det blir någon form av en skyddsväst. Det var en trevlig fest och jag hade roligt.

När jag kom hem så kände jag sorgen igen men efter att ha gråtit ut en stund så kunde jag somna ändå. Jag förstår varför jag känner som jag gör och jag vet att jag behöver släppa ut det då och då. Lite alkohol i kroppen gör att känslorna förstärks såklart. Det börjar ändå kännas som att säcken faktiskt töms och blir lättare.

Framöver kommer det bli stort fokus på flytten till min nya lägenhet. Får tillträde i slutet på november och flyttar in första helgen i december. Har lite planer på hur jag vill inreda men skall sätta mig ned och göra de lite mer konkreta. Det kanske blir bra aktivitet en regnig dag som idag.

Sedan måste jag köpa fler kostymer.

Kommentarer
Postat av: Sillen

Klart att känslorna måste få pysa ut emellanåt, vi kan ju inte lagra dom inom oss. Då skulle vi till slut spricka. Och det är fint att ha känslor både på gott och ont. Bra att festa till lite, å att du känner att livet ändå har glädje kvar att ge. Hoppas din nya lya blir hemtrevlig så du känner att det blir en bra nystart i livet.



Skönt att det ljusnar



Sillen

2009-11-15 @ 12:57:33
URL: http://stolligt.blogg.se/
Postat av: Anonym

låter lättande..hoppas min säck oxå lättar snart..kvävs av detta skit

2009-11-15 @ 20:58:49
URL: http://kumbayaya.blogg.se/
Postat av: My

Jag föreslår inspirations utflykt till lite olika möbelaffärer med fika kanske :)

2009-11-16 @ 07:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0