Åtskilda liv

Vi som skulle leva tillsammans förevigt. Vi lever nu på var sitt håll.

Vad tänker du om natten? Vad gör du på kvällarna? Hur mår du?

Vår kommunikation är på minsta möjliga nivån och består av korta mail till varandra för att reda ut praktiska saker.

När två personer lever ihop så länge som vi levt tillsammans med ett löfte om en framtid tillsammans så växer man ihop. Det känns verkligen som en del av mig amputerats mot min vilja och smärtan är outhärdlig. Jag är inte längre hel. Jag känner mig inte längre hel. Hur länge kommer det göra så här ont?

Fantomsmärtorna besöker en om natten och jag saknar verkligen livet som det brukade vara.

The life I used to know

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läser..o tar in smärtan..

2009-10-07 @ 06:05:30
URL: http://kumbayaya.blogg.se/
Postat av: T

Tack för länken och förtroendet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0