Det här är vad jag fick. Tack

Glaset halvtomt eller halvfullt?

Just nu är det inte ens halvtomt. Det innehåller endast några droppar och jag håller på att dö av törst. Problemet är att vätskan smakar fullkomligt skit men jag behöver ändå få i mig dropparna för att leva. Vill jag att glaset skall bli tomt så jag slipper den äckliga smaken och varför fortsätter jag dricka när det endast får mig att vilja spy?

Inte nog med att mitt liv just nu är skit och allt suger så verkar jag tycka om att vältra mig i den här misären. Det är bara att läsa mina blogginlägg och motviljan att ta mig för saker som kan förbättra min situation så inser man det.

Varför skriver jag det här inlägget egentligen?

Jag är patetisk. Mitt liv är numera patetiskt.


Kommentarer
Postat av: LL

Nej det är det inte. Väldigt väldigt sorligt skulle jag vilja kalla det. Med allt som du gått igenom. Kram!

2009-10-19 @ 23:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0