Aldrig mer kommer jag...

Du ligger i hörnet på soffan och sover sött som en katt. Jag sätter mig bredvid och tittar på det vackra ansikte jag förälskade mig i. Mina tankar vandrar iväg och jag förstår att jag snart aldrig mer kommer...
...få somna i ditt knä samtidigt som du stryker handen genom mitt hår.
...få känna hur du kryper upp bakom och kramar mig mitt i natten.
...få höra ditt skratt och se glädjen i dina ögon.
...få se vinden leka med ditt hår.
...få trösta dig när du är ledsen.
...få vara en del av ditt liv.
Och det här är nog sista gången jag får sitta bredvid och titta på dig när du sover så sött.


Kommentarer
Postat av: Millan

Dessa tankar..känner igen dem..de gör ont..de är smärtsamma och man blir arg av att man inte kan låta bli att tänka dem.



bedragen..sviken.. min har flaskan..din en annan man..fy fan..



Kram i etern

2009-09-30 @ 08:13:48
URL: http://kumbayaya.blogg.se/
Postat av: ME

Jag vet. Jag gråter.

Det jobbiga med separationer som tar lite tid är att man får många dagar att se varandra och tänka dessa tankar. Och inte hjälper de en till ett bättre ställe heller...

Kramar, har gått igenom samma sak

2010-01-22 @ 13:10:37
URL: http://enslagsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0