Den fysiska ensamheten

Igår var jag ute på krogen (igen) med några av mina närmaste vänner. Ambitionen var att hitta ett bra dansställe men det slutade med att vi satt i baren på Östermalmsstället Grodan och tittade på folk. Det stället vi hade tänkt gå till såg ut att vara stängt. I alla fall vid den tid vi var där.

När jag kom hem slogs jag hårt av den fysiska ensamheten. Saknade att ha någon att hålla om, krama och känna närhet med. Jag vet att jag har många som tänker på mig i det här och stöttar mig så jag är egentligen inte ensam men den fysiska ensamheten finns där. Det är en av bitarna i mitt nya liv som jag måste lära mig leva med och i natt var det jobbigt. Somnade inte förrän vid 6-7 tiden i morse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0