En jobbig dag

Idag har varit en jobbigare dag. Egentligen var den inte så mycket sämre än dagen igår. Lite feedback och några misstag som behövde rättas till. Jag är van att göra misstag och att få göra om och göra rätt ibland. Det är sådant man lär sig av. Men idag var det jobbigt och jag känner att man inte alls är lika mentalt stabil. Motgångar, även små, känns väldigt jobbiga.

För en stund kändes det som att jag bara ville lämna allt och dra men då kom jag ihåg Dig som så starkt tror på mig och att det finns en stark person någonstans inom mig. Att fly kommer inte lösa grundproblemet och att jag just nu behöver en fast punkt i tillvaron.

Dock hade jag velat göra något riktigt crazy idag men det går som vanligt inte alltid som man vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0