Andrum

I helgen åker jag upp till Norrland för en efterlängtad flykt från denna verklighet. Ser framemot att få träffa min syster och hennes barn. De är jättesöta!

Gårdagens samtal var ganska produktivt. Jag känner igen mycket i det terapeuten pratar om och det är sånt som jag redan vet om men hon är bra och anpassar nivån efter det. Hon förstår också att det inte är så lätt heller. Senaste dagarna har jag inte mått fullt så dåligt och det har varit ett behövligt andrum. Väl medveten om att det går upp och ned så har jag fått en liten uppgift att göra när dalen kommer.

Jag vet att den kommer att komma.

Kommentarer
Postat av: LL

Jag hoppas du får några trevliga och avkopplande dagar.

2010-02-27 @ 15:15:15
Postat av: Peter

Se där ja! Hugg tag och häng med nu. Det går i rätt riktning, fast långsamt.

2010-02-27 @ 16:44:22
URL: http://www.petersaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0