Att hata

Jag har alltid tyckt att hata är ett väldigt starkt ord och ett ord man använder sparsamt. Har heller aldrig känt att jag behövt använda något så starkt ord tidigare, men just nu så:

- Hatar jag SL för deras förbannat dåliga beredskap för lite snö.

- Hatar jag den här staden för att man är så jävla beroende av SL.

- Hatar Dig som lämnat mig och fått mig att må så här dåligt.

- Hatar jag att det gör ont hela tiden.

- Hatar jag att det inte går en dag utan att man behöver gråta.

- Hatar jag det här livet!

Jag är less. Så less.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch jag kan känna känslan i hela min kropp, att bli lämnad av någon man älskar är ett svårt nederlag, bland det svåraste att ta sig genom. Jag ska inte ens nämna att det blir bättre, det har du säkert redan hört. Ta den tid du behöver, tillåt dig att få vara både arg glad och ledsen. Man får må dåligt, bara man inte ger upp...

2010-02-21 @ 11:16:41
URL: http://gullesandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0