En plats i solen

Mitt i den kalla riktiga vintern vi har fått i Stockholm i år så vandrade mina tankar iväg till sommaren idag. Hur jag de senaste somrarna åtnjutit på Spaniens sydöstkust tillsammans med min före detta fru och före detta vän.

En plats i solen.

Satt och funderade kring sommarens verksamhet och hur semesterperioden skulle hanteras varav en tanke slog mig.

Vad ska jag göra på semestern i år?

Jag behöver inte pussla med semestern i år för att det skall matcha någon annans semester men vad gör man själv på semestern egentligen? Helgerna är ju oändligt långa som de redan är. Hur fasen ska jag fylla fyra veckors sammanhängande ledighet (läs ensamhet)? Svarade för inte så längesedan på frågan om jag kände någon ångest men jag hade svårt att få grepp på den känslan. Visste inte då hur ångest känns.

NU vet jag det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla din mail så kanske du blir lite uppmuntrad. Man vet ju aldrig. Försök ta emot det lilla som är bra så kommer mer och mer att kännas bra.

/H

2010-02-23 @ 18:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0