Sånt är livet

Ironiskt nog så sjöng vi på körsången idag som uppvärmning en sång som går så här:

Sånt är livet, sånt är livet.
Så mycket falskhet bor det här.
Den man förlorar, vinner en annan.
Så håll i vännen som du har kär.

Ja, resten kan ni säkert redan. Känner inte att körsången ger mig det jag hade hoppats på. Det är inte den mest sociala tillställningen då det är så mycket folk, mansstämman är väldigt liten och ingen verkar visa något större initiativ till att ta kontakt med varandra. Så många människor men ändå så ensamt. Nästa tisdag är det uppehåll men jag får se om det känns värt att fortsätta. Det här ger mig inte så mycket.

Någon som vill köpa ett "körkort" (sånghäfte med nio tillfällen kvar)? Skicka ett mail. Adressen har ni här till höger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0