Bästa helgen på länge

Det har varit en fantastisk helg med så många positiva inslag. Svårt att greppa allt och det är nästan som ketchup-effekten med allt positivt. Allt kan jag av olika skäl inte nämna här men jag måste nämna några av höjdpunkterna.

En mycket bra inflyttningsfest som fick mig att känna mig rik. Rik på vänner och ett signum på att jag verkligen inte är ensam. Adderat till det så blev jag glatt överraskad av en gammal bekant som dök upp. Skönt att känna att det finns möjlighet att expandera sin krets av vänner.

De hade också gått ihop och fixat födelsedagspresenter (då inflyttningsfesten sammanföll med min födelsedag) till mig. En väldigt glad överraskning och vältajmade gåvor just nu. Jag fick:

- Två Eat Sweden-böcker. Ett koncept där tolv toppkrogar i Stockholm bjuder en på middag.
- En kurs i Indonesisk matlagning. Tillfälle redan bokad
- Matlagning för singlar med tillhörande en månads medlemskap på Shake My World.
- En drinkskola
- Min första blomma.

Helgen avslutades med en trevlig fika med en ny bekantskap.

Nu är jag trött och jag kommer sova gott. Livet känns inte lika tufft just nu och jag börjar anpassa mina förväntningar till den verklighet som gäller. Något som är betydligt enklare i teori än i praktik.

Kommentarer
Postat av: D

Kul att höra! Det förtjänade du!

2010-01-25 @ 08:49:32
Postat av: Sillen

Kul



Kram Sillen

2010-01-25 @ 20:40:34
URL: http://stolligt.blogg.se/
Postat av: Jag och mina små

Shake my world är trevligt och gör att man kan komma ut på aktiviteter som man annars inte skulle göra själv. Jag har inte hittat någon kille där, men dock många trevliga vänner och bekanta.

2010-02-10 @ 20:42:04
URL: http://www.jagochminasma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0