Pånyttfödelse

Idag är det min födelsedag. Den första födelsedagen på det nya livet. Är det nu fågeln skall resa sig ur sin aska?

Faktiskt. Den känslan jag har nu är att det kanske inte blir så dumt ändå. Idag känner jag mig stark. Jag känner mig rik. Rik på vänner. Rik på det jag har under de nya förutsättningarna. Livet ser annorlunda ut men jag kan egentligen inte klaga. Jag har det ändå rätt så bra.

Ikväll har jag bjudit in till inflyttningsfest, fick ett positivt gensvar och jag fick visa leg på systemet. Kan det bli bättre?

Jag tror det kan bli awesome!

Kommentarer
Postat av: ME

Grattis!!

2010-01-23 @ 22:13:51
Postat av: Sillen

Gomorron. Hoppas du får en fin söndag.

Å hoppas att din fest blir en fin kväll med både nya å gamla bekanta.



Sillen

2010-01-24 @ 10:36:47
URL: http://stolligt.blogg.se/
Postat av: Erica

Svar: Ja så är det nog. Att när man väl blir sjuk, så hatar man det, men man påminns samtidigt om hur underbart det kan vara att vara helt frisk. Så tack du. :) Det börjar bli något bättre med halsen faktiskt, men migränen, usch, den vill bara inte ge med sig. :P



Grattis på födelsedagen förresten. Hoppas allt är bra :)



Kram

2010-01-24 @ 18:00:50
URL: http://sagolikaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0