Tack för alla bidrag...

...till min inspirerade playlista på Spotify. Jag har egentligen ingen aning om vem som lagt till vad men det spelar inte så stor roll.

En väldigt oväntad händelse igår hjälpte mig att få bort den dåliga stämningen och jag fann kraften att orka göra något som jag säkert behöver. Det blev en rätt så trevlig kväll igår och jag kom hem i morse. Har fortfarande ensamma stunder framför då det helt ärligt inte är så lätt att boka upp sin tid. Det är ett heltidsarbete i sig som är ganska krävande särskilt då man idag tolkar varje "Nej - jag är upptagen" som en ren rejection. Man är helt enkelt känsligare idag och känner sig nedprioriterad.

Jag vill ändå säga att de vänner jag har är fantastiska och jag vill inte ta ifrån dem sin lycka. Jag förstår att de prioriterar som de gör och det måste de göra. De vill och försöker men när jag sitter där ensam en kväll eller helg för att de alla är upptagna på sitt håll så räcker det inte riktigt för mig.

Men igen Benu! Fokusera på det DU kan ändra på.

Dig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0