The Woman of This Decade

När jag nu lämnar kvinnan av förra årtiondet bakom mig så behöver jag börja blicka framåt och tänka på detta årtiondets kvinna. Nu har jag ju möjligheten att få något ännu bättre så jag har börjat spåna på vad det är jag egentligen vill ha. På samma sätt som jag så skall hon:

  • Ge mig motstånd och vara det bollplank som gör att jag utvecklas. Jag vill också känna att jag kan vara densamma för henne.
  • Åtminstone ha ett gemensamt intresse med mig.
  • Vilja ha en öppen kommunikation utan spel.
  • Bo i Stockholmsområdet.
  • Kunna ha timtals långa diskussioner med mig utan att bli arg - även om vi inte är överens.
  • Ha ett intresse för sex och viljan att utvecklas tillsammans i det området. Bra sex är viktigt för mig i ett förhållande.
Mer kommer säker att tillkomma men känner du direkt att du passar in på min beskrivning och vill veta mer så tveka inte att höra av dig på [email protected].

En sak är säker.

I will not settle for anything less than Perfect!

Kommentarer
Postat av: Anna

tummen upp

2010-01-05 @ 10:41:28
Postat av: Anna

Jag visste inte att det blev fet stil när man kommenterade något och har runt. Spännade! jätte*spännande!

2010-01-05 @ 10:42:59
Postat av: benu

Det visste inte jag heller. Jag glömde tillägga att hon behöver ha gröna fingrar också. För mina blommors skull

2010-01-05 @ 14:22:57
Postat av: LL

I let you know if I see her! :-)

2010-01-05 @ 15:55:56
Postat av: Sillen

Brrr godmorgon, här e -11 fast på vädret säger dom att det känns som -19. Klä dig varmt om du går ut, själv stannar jag nog inne hela dan idag.



Tyvärr är jag inte heller det du letar efter, men lycka till



Ha en fin dag



Kram Sillen

2010-01-06 @ 09:31:01
URL: http://stolligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0