Vecka med potential

Till skillnad från förra veckan så är den här veckan väldigt uppbokad. Har något inplanerat varje kväll och det känns nästan lite hektiskt. Den avslutas med en inflyttningsfest som jag hoppas kan bli riktigt bra.

Har dessutom fått de efterlängtade fåtöljerna jag har beställt och behöver bara boka in hemleveransen. Tror dock jag väntar med det tills efter festen så rymmer jag fler gäster istället.

Jag tror det här kan bli en rätt så bra vecka. Kan inte skriva allt här men det finns underlag för att det kan bli bra.

Det må vara kortsiktigt men i en tillvaro med så mycket negativ energi så får man försöka ta tillvara på den positiva våg som ibland kommer.

Nu ska jag iväg och äta middag.

Kram till er alla som läser och kommenterar!

Kommentarer
Postat av: Sillen

Dummer!!! Allt som e possitivit är ju ändå steg framåt.. Blir glad att du är uppbokad å inte känner att det e jobbigt, utan att du är uppbokad..



Ännu mera tummar upp



Kram Sillen

2010-01-18 @ 20:38:55
URL: http://stolligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0