Det borde vara brottsligt!

Det är en fortsatt bra dag och jag befinner mig på en okej nivå. Däremot är jag just nu så förbannad på DEM. Min exfru och min före detta vän. Jag är så förbannad på dem för allt ont de gjort. Hur dåligt de har fått alla att må. Jag ser mig omkring och den olycka de har spridit omkring sig. En vän som lider. Hur jag själv har lidit. Hur djupt ned på botten jag varit och hur jag ser vännen på väg ned i samma hål.

Så jävla själviska de är!

Jag önskar de all olycka just nu. Hoppas de får ett riktigt skitliv. Det borde åtminstone finnas något straff för vad de gjort. Det helt enkelt kryper i kroppen när jag tänker på dem och jag förbannar deras liv.

SÅ förbannad är jag just nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Undrar vem som är självisk? Man äger ALDRIG NÅGON!

Tycker du borde tänka efter lite

2010-03-22 @ 06:39:02
Postat av: LL

Det är aldrig fel att tänka och tycka något, ofta finns det förbjudna tankar som vill ut. Att vara arg och ledsen efter ett svek är en fullt naturlig känsla. Att teckna ned tankar och känslor i en blogg är ett sätt att göra sig av med dem. Om du stör dig på bloggen kanske du ska sluta läsa den istället för att försöka berätta för bloggaren att han tänker "fel".

2010-03-22 @ 08:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0