En bra fest

Som jag skrev tidigare så blev det en bra kväll igår och en rätt så ok helg i överlag. Gårdagen började med jobb följt av lite förberedelser inför festen. Väldigt lite faktiskt. Fortfarande lite präglad av den jobbiga fredagkvällen så var jag lite lättirriterad och inser nu i efterhand att jag blev onödigt irriterad på min jättegulliga vän som bara ville väl i början på kvällen. Blir irriterad på mig själv när jag överreagerar så där. Så onödigt.

Det blev en lyckad sammansättning av folk. Allt från personer som är mig väldigt nära, personer jag vill lära känna mer, personer jag inte träffat på 5-6 år och helt nya personer. Helt enkelt en väldigt rolig fest. När festen avslutats här så åkte vi ett gäng ned på stan och fortsatte. Spelade inte så stor roll att det inte blev några höjdarställen då huvudsaken var att fortsätta umgås. När jag däckade hemma till slut så kändes det ändå inte riktigt lika ensamt. Långtifrån hur jag känt föregående kväll.

Idag har jag brunchat med några ur gänget som gick vidare och hunnit ta en promenad runt Skeppsholmen tillsammans med en kompis. När vi satt och åt brunch kändes det precis som en scen ur Vänner eller How I Met Your Mother. Det kändes bra och jag hade aldrig trott att det var med de här personerna som jag skulle få den känslan. Hoppas vi kan göra det fler gånger. Det skulle jag tycka om.

Ikväll ska jag städa lite och ta det lugnt. Hämtmat och slappa framför någon film eller serie. Det känns som att jag kan ge den här helgen ett godkänt betyg. Tack till alla som bidragit till det.

Kram o puss på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad kul att festen blev lyckad. Precis sådant behövs för att orka vidare.



//Linda

2010-03-07 @ 18:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0