Fri refill

När något positivt händer som t.ex. i helgen så blir det som ett morfin för själen och smärtan försvinner. Precis som med allt smärtstillande så rinner det ur kroppen efter ett tag och man känner smärtan komma smygandes tillbaka. Idag när jag åkte hem efter jobbet började jag känna att morfinet började sluta verka och det högg till lite i bröstet.

Precis då fick jag påfyllnad av det smärtstillande medlet när jag blev glatt överraskad av ett telefonsamtal. En person som tagit sig mod att ringa mig. Modigt. Jag är sjukt imponerad. Plötsligt känns det bättre och jag tror det kan hålla i sig ett tag.

A refill.

Tack för påfyllnaden!

Kommentarer
Postat av: Blogger

Najs, ibland får man oväntat besök.. Samma för mig igårkväll.. ;)

2010-03-12 @ 07:21:40
URL: http://inmyhead-blog.blogspot.com/
Postat av: Linda

Härligt!

2010-03-12 @ 18:48:29
URL: http://www.jagochminasma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0