I underlandet

Även fast dagarna börjar vara okej numera och mitt sinnestillstånd någorlunda stabilt så finns det fortfarande en känsla av att något inte riktigt står rätt till. Det känns som jag befinner mig i Underlandet och att hela tillvaron är en dröm som jag kommer vakna upp ur. Att när hon lämnade mig så trillade jag ned i kaninhålet och jag nu befinner mig här i botten av kaninhålet i en alternativ verklighet och där ovanför finns den riktiga verkligheten.

Tillvaron känns diffus och surrealistisk. Jag inväntar att mitt uppdrag här nere blir slutfört så att jag kan återvända tillbaka. Tillbaka. Jag förstår att bara jag kan vinna över "draken" så kommer jag att kunna lämna Underlandet och den här tillvaron.

Vad är och var finns den här draken?

Det är dags. Jag är redo. Uppenbara dig!

Kommentarer
Postat av: LL

http://open.spotify.com/track/73v1e9PUDcpKyYau0dnHRE

2010-03-25 @ 10:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0