Innan jag ångrar mig

Jag tog mig iväg på körsången ändå. Vet inte riktigt varför jag ändå bestämde mig för det. Kanske var det terapeutens ord, föregående helg som var ok eller att jag kunde vinna över syrran i Singstar (några låtar i alla fall). Spelar inte så stor roll. Jag har bestämt mig och det är bäst jag lovar det här innan jag ångrar mig.

Den 23:e maj är det konsert i Berwaldhallen. Då ska jag sjunga. I kör. Med en känd sångare. För publik. Stort.

Kommer ni?

Mer information angående konserten kommer nog anslås senare samt vilken känd sångare som skall sjunga med oss.

Kommentarer
Postat av: Blogger

Fan va bra att du gick dit.

Hur var det, kul?!?



Ha det bäst,

/Blogger

2010-03-10 @ 07:44:54
URL: http://inmyhead-blog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0