Tackar alla för en trevlig kväll

Det blev en trevlig kväll och några nygamla ansikten dök upp vilket alltid är kul. Det känns som att för varje fest jag har så bygger jag ut kompiskretsen mer och mer. Det känns bra. Lite halvkrasslig som jag är så blev det en relativt lugn kväll och ingen fortsatt utgång för min del.

När alla gäster hade gått så kände jag helt plötsligt en enorm tomhet och en enorm saknad. Efter henne. Hade hon ringt på dörren och sagt att hon ångrat sig hade jag tagit henne tillbaka utan att blinka. Oavsett vad jag sagt och känt tidigare. Att komma över någon är svårt och bakslagen slår tillbaka när man minst anar det. Nu är det då ingen fara.

Ingen ringer på dörren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0