Bra start på helgen

Även om den här veckan varit riktigt dålig så började helgen bättre. När jag var på Systembolaget för att handla lite öl till kvällens grillfest hos en kompis jag inte träffat på 5 år(!) så frågade den trevliga tjejen i kassan:

- Och hur gammal är du?

Jag svarade att jag var 31 och visade mitt leg och hon sade:

- Du skojar! Där ser man. Snyggt.

Varpå jag sade lite skämtsamt att jag fortfarande var ung och viril. Hon skrattade gott och vi småpratade lite om hur svårt det var att bedöma någons ålder. Sen önskade hon mig en trevlig helg.

Att få visa leg på systemet. Det är en bra start på helgen.

Det blev en rolig grillfest med många nya människor jag aldrig träffat förr. Träffade en väldigt söt och intressant tjej. Helt klart intressant men hon var tyvärr redan upptagen framkom det senare under kvällen. Men så kan det vara ibland. Fick sjunga lite Singstar. Det var skoj. Imorgon är det dags för konserten med kören i Berwaldhallen. Lite nervös är man nog ändå.

Men det kommer bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0