En bra kväll

Ikväll har jag haft en riktigt bra kväll. Dagen började med att jag jobbade hemifrån och fick en hel del gjort. Man behöver få en liten lugn stund ibland. Många var också lediga så det var generellt ganska lite aktivitet på mailen. Efter jobbet träffade jag min kompis på Grappa där vi åt pizza och drack lite bubbel. Vi drog sedan vidare till Vampire Lounge och kom dit ganska tidigt så det var inte så mycket folk och vi fick faktiskt bra sittplatser.

Sedan mötte en tjejkompis upp med sin kompis som jag träffat en gång förut för längesen. I alla fall i ett annat liv. Jätterolig tjej och på något sätt så plockade hon fram "bästa" sidorna ur mig och min killkompis. Fick skratta en hel del ikväll. Strax innan vi skulle gå mötte ytterligare en kompis upp så vi blev ett litet gäng.

Har också för andra gången efter allt detta fått höra att jag är en mycket mer öppen person idag. Det tycker jag är jättekul att höra. Det är ju det jag vill vara. Sedan fick jag också en komplimang att jag passar i den tighta t-shirten jag hade. Kul att höra att man ser bra ut ibland också.

Efter Vampire Lounge så gick vi vidare till WC men där blev vi inte så långvariga. Det spelades bra musik men DJ:en var helt värdelös på att mixa. Synd för han valde annars bra låtar. Enkla crossfade-övergångar hade varit enklast och bäst för oss alla. Vi drog sedan vidare norrut igen till Storstad som ligger vid Odengatan.

Det blev en liten runda ikväll med väldigt trevligt sällskap. Allt väldigt oplanerat och spontant. Jag gillar det. Sedan när jag var på väg hem fick jag ett oväntat samtal från en lite onykter tjejkompis. Det kändes på något sätt smickrande.

Imorgon har jag planerat att hänga med en tjejkompis till Västerås och hälsa på en kompis till henne. Det ska bli roligt att träffa henne och få smaka på Västerås uteliv. Jag har inga förutfattade meningar utan tror det kan bli väldigt roligt.

Det blir vad man gör det till. Nya människor att möta om inte annat.

Kommentarer
Postat av: Sillen

Va kul, låter som du får en bra helg. Kan ju inte bli för mycket av det.



Ha det gott



Sillen

2010-05-15 @ 07:55:55
URL: http://stolligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0