En sån underbar dag

Idag har varit en helt underbar dag. Solen sken och jag har känt mig glad. Glad för nästan precis allt. Jag tror jag också vet varför men jag har svårt att tro det. Är det sanna känslor eller önskade känslor. Kanske är jag endast kär i kärleken. Jag har ingen kontroll längre och jag vet inte, men ärligt talat bryr jag mig inte just nu. Det är bara så härligt att få känna sig så glad. Jag blir glad när jag tänker på henne. Jag blir glad av att vi skall ses igen.

Vi pratades vid igår väldigt öppet om hur vi båda känner det. Det kändes väldigt skönt att vi kunde göra det. Ingen av oss vet och vi behöver inte bestämma något nu. Faktiskt. Vi kan bara se vart det leder. 

Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
Om du inte ser på
Och genomskinlig grå
Vad vore jag
Utan dina andetag

Samma låt. Annan känsla.

Och det känns bra.

Kommentarer
Postat av: LL

Härligt!

2010-05-24 @ 22:20:40
Postat av: JCMAS

Den där låten får man anledning att återkomma till igen och igen genom livet har jag märkt! Härligt när den har den betydelsen som den har för dig nu!!!



Jag hoppas jag slipper den betydelsen den har för mig nu. Snart!

2010-05-25 @ 00:20:25
URL: http://barajadaforda.blogspot.com
Postat av: Sillen

Toppen, håller i tummen.

2010-05-25 @ 04:38:11
URL: http://stolligt.blogg.se/
Postat av: Jag och mina små

Njut!

2010-05-25 @ 08:41:56
URL: http://www.jagochminasma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0