Rätt bil till rätt deal

Vill bara först tacka för alla varma och fina kommentarer jag får från ni trogna läsare. Inläggen blir mindre frekventa men det ser jag som något positivt. Jag känner mig just nu väldigt nöjd med min situation och trivs som fisken i vattnet med mitt liv och hur det har utvecklats. Kan känna mig starkare och stärkt av hela den här händelsen. Jag har utvecklats enormt på väldigt kort tid.

Jag är just nu i bilbytartagen och letar efter en ny bil. Har provat lite olika men fastnat för något så opraktiskt som en cab eller en tvåsitsig roadster. Jätteopraktiskt men väldigt skoj. Varför vara praktisk när man kan ha roligt? Jag är dock väldigt kräsen och det skall vara den rätta bilen och den rätta affären för att jag skall byta. Jag är väldigt nöjd med bilen jag redan har som är väldigt körglad (en Golf R32:a) och pigg. Den är inte heller gammal så det är inget pressande tvång att byta den nu av den anledningen. Jag kommer prova runt ett tag tills jag hittar den rätta bilen.

Det kan bli till helgen eller om två månader.

På samma sätt ser jag på att hitta en ny kärlek. Jag trivs väldigt bra med livet just nu och på samma sätt som att det skall vara den rätta bilen och den rätta affären så kommer jag "provköra" tills jag hittar den rätta.

Det kan ske i helgen eller om 4 år.

Det är värt väntan för jag har det ju bra nu. Visst känner jag ibland sorg och saknad men då tillåter jag mig att känna det för stunden. Sedan tänker jag på något annat. På alla spännande människor jag kommer att träffa. Alla möten.

Alla möjligheter som öppnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0