Dags att utmana sig själv

Tack för alla insikter och kommentarer till mitt inlägg om olika typer av relationer. Jag inser att modellen är en klar förenkling av verkligheten men jag tror samtidigt att det är bra att försöka hitta ett sätt att beskriva de känslor som rör sig inom en just nu.

Har funderat själv utifrån vad jag vill och precis som M skriver i sitt inlägg om detta så VILL jag vara lite flytande. Jag vill inte behöva besluta något. Obeslutsamheten passar mig rätt bra. Det är också dags för mig att utmana mig själv lite.

En annan reflektion jag gjorde idag var om hur man förhåller sig till sin omgivning beroende på vilken relation man har och hur omgivningen uppfattar ens relation. Mer om detta i kommande inlägg.

Kommentarer
Postat av: Camillas lockar

Har precis hittat hit. Hej! Dig kommer jag tillbaka till :-)

2010-03-24 @ 06:57:41
URL: http://www.lockar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0